20 september 2015

Klocka på plats och ny tavla

Så var klockan på plats. Passar bra där på väggen och tickar så hemtrevligt, alldeles lagom högt så att det bara hörs i det rummet som den hänger i. Och dingdongen är sedan tidigare bortmonterad så det slapp jag göra. För det ljudet hade jag INTE stått ut med!
Det är lite tomt än så länge på väggarna men över soffan hänger en förstoring från en fototripp jag gjorde i somras.

Jag och min som besökte bilkyrkogården i Ryd och detta är ett av bilvraken som stod där i skogen.
Snyggt och lite kusligt på samma gång var det att gå omkring där.
Eftersom solen lyste väldigt stark den dagen blev bilden alldeles för ljusgrönt för att använda som den var. Då tog jag bort alla färger utom rosten på bilen och mörkade ner bilden lite. Och vips blev det en tavla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar