3 augusti 2015

Slut på semestern :(


En av de regniga dagarna på semestern (de var ju några stycken) klädde jag om en stol åt min dotter. Jag har ju klätt om en del möbler nu, så det var lika bra att fortsätta medans man hade ångan uppe, tänkte jag.
Och jag tyckte att den blev riktigt snygg, tyget som Sandra hittade passade så bra.


Tyget finns i flera färgställningar, och jag har fastnat för ett i gult och grått som jag tänkte att dessa två skulle få. Eller så kanske jag kombinerar två olika tyger, jag får se.
Just nu ligger de isärmonterade i väntan på det nya tyget. Men något kom emellan, jag tror det kallas arbete, och det började idag. Semestern är slut, grymt irriterande!..

2 kommentarer:

  1. Instämmer i att semesterslut är grymt irriterande

    SvaraRadera
  2. Stolen blev ju toppebfin. Skulle gärna velat ha en sådan.
    Kram Eva

    SvaraRadera