9 juni 2015

Att hitta en efterlängtad tapet

Det är livsfarligt att ha tråkigt och surfa runt på nätet. Kan bli dyrt. Som igår, jag kollade runt lite för att få inspiration till en ev retrotapet till ett rum på nedervåningen (ja, vi har ett rum till som ska stylas!).
Kommer in på Interiör 1900s hemsida. Med retrotapeter i original. Sida upp och sida ner med ögongodis. Man blir som ett barn på julafton, bara priset sätter gränser för att inte köpa upp hela deras lager.
Och tro det eller ej, där hittar jag MIN tapet som jag hade i mitt rum hemma på 70-talet. Den finaste av alla tapeter! Jag har haft en hemlig önskan om att hitta ett par rullar och få till en fondvägg av den här hemma nånstans. Och nu är dessa rullar på väg hem till mig! Klart jag beställde, ögona bums faktiskt. Eller, jag frågade faktiskt min man först vad han tyckte om den. Hans svar var -Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men köp den då! Han förstod nog att det inte var lönt att protestera...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar