4 juni 2013

Retropresenter



Födelsedag igår. Jag fick många presenter och innehållet i flera av paketen hade retrotema. Familjen har börjat haja vad det samlas på här hemma... 
Sex Iittala-snapsglas modell Senator var det i ett av paketen.



En treringars Festivoljusstake gjorde mig lite extra glad. Jag älskar dessa stakar och har nu är "bara" fyra kvar till komplett samling.   


Brunt krus från Laholm, passar bra hemma hos oss. Det bästa av allt är att det är fler presenter på väg! Posten och Schenker är tydligen inte riktigt synkade med min bemärkelsedag och ett par leveranser hade blivit försenade. Men det gör inget, nu får jag ju paket flera dagar!


3 kommentarer:

  1. Grattis, både till födelsedagen och dom fina presenterna!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! (jag har bara fått ihop "ettor" och en "trea" av Festivo än så länge :))

    SvaraRadera
  3. Grattis! fin fina presenter!

    SvaraRadera