30 september 2012

Triss i svart-vitt





Veckan fototrisstema är svart-vitt. Först ut är ett par av mina hängande ljuslyktor från 70-talet. Färgskalan på dessa är i vanliga fall brun-orange och jag kan tänka mig att en och annan anhängare av chabby-chictrenden drar en lättnadens suck att bilden är just svart-vit.



En vacker kruka som pryder matsalsbordet.



Även om jag fick till bilden bra på min katt Puzzel i förra veckans triss så var den en aning missvisande, och hon fick inte komma till sin rätt! Så det råder vi bot på denna vecka.


Är du sugen på fler svart-vita trissbidrag, kika in här.


3 kommentarer:

  1. Fin och härlig triss!
    Din fina kissemiss blir min favorit :)
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder
    Första blir min favorit... Hängt där sen 70-talet?

    SvaraRadera
  3. Kissen blir favorit=) Fina bilder!

    SvaraRadera